Powered By Blogger

Monday 3 June 2013

Cerita Pasal Jodoh !!!!!! =D

I copy n I paste. dari group Intake 2012/2013 UNI.PUTRA MALAYSIA 
by  (fateeha adnan ,2013)
{
Ramai yg bimbang, jodoh belum datang... lalu terdetik dlm jiwa, "kena pi tackle sorang nih"... namun, sayang sangkaan itu salah, dia ianya selalu menjerumus kearah kemaksiatan..
Sebenarnya, ia bukan soal jodoh belum tiba atau belum ada atau x ada yg sudi.. namun, hakikatnya, diri kita sebenarnya belum cukup bersiap sedia dengan pengisian agama yang sangat penting bagi memandu baitul muslim kita kelak. Lalu, Allah "HOLD" dulu jodoh kita, sehingga diri kita benar2 siap sedia dengan pengisian agama, baru Allah pulangkan pada kita..
Lantaran itu, tanpa disangka, Allah susun detik jalan cerita yg indah buat kita yg turut perintahnya, lalu kita pun kenal "si dia" dengan pertemuan dalam suatu babak yg penuh keberkatan, keikhlasan, dan jauh dari nodaan syaitan...
Itulah yg sebenarnya yg kita mahukan. Namun sayang, ramai yg salah memilih jalan, kerana mereka gopoh dalam membuat pemilihan, sedangan aturan Allah, sudah cukup untuk memberi kebahgiaan yg kekal berpanjangan, sehinggalah saat kita bertemu kematian..
hmm...
-kata2 shbt sy-
 }

comelll kan.... haa xsabar2..haha.. coming soon...hikhik...
cuma x tahu bila nak coming tue, in the future yg pasti....
doakan semuanya...Aminn.. =D

#saya setuju sangat,... semoga dipermudahkan segalanya..Aminn...

No comments:

Post a Comment